Professioneel ontwerpen

Professioneel ontwerp hoeft niet duur te zijn!

 

Logo maken

Neem de tijd bij het ontwerpen van je logo. Je kunt kiezen voor een design wat nu erg modern is, maar denk ook vooruit. De trends van 10 jaar geleden zien er nu vaak lachwekkend achterhaald uit. Gebruik daarom niet teveel tekst. Vaak is alleen de bedrijfsnaam of een korte slogan onder het logo voldoende. Last but not least is het bij een logo maken van belang dat je over een vector bestand beschikt. Er zijn aanbieders op de markt die alleen een jpeg en png bestand leveren. Dat is niet professioneel. Je hebt absoluut een schaalbaar logo nodig.

 

Logo namaken

Het komt voor dat een getalenteerde tekenaar iets prachtigs heeft gemaakt en je dat ontwerp als logo wilt gebruiken. Dan heb je weliswaar een logo, maar dat voldoet niet aan de technische eisen om er iets zinnigs mee te doen. Laat in zo’n geval je logo professioneel namaken. Een logo namaken is het werk van specialisten, zodat je na afloop het unieke logo ook daadwerkelijk kunt gebruiken voor visitekaartjes en flyers of voor de header van je website.

 

Flyers

Een aantrekkelijk vormgegeven flyer is het ideale middel om potentiële klanten op de hoogte te stellen van een actueel aanbod en om kort en bondig je bedrijf voor te stellen. Hier is professionaliteit gevraagd, want de kwaliteit van de flyers of folders zegt iets over de afzender. Neem bij twijfel tussen een flyer laten maken of een folder contact met ons op. Het doel van ons bedrijf is bedrijven te laten groeien door ze het passende promotiemateriaal aan te bieden, niet meer en niet minder.

 

Huisstijl

Je logo op je visitekaartjes en briefpapier afdrukken is een aardig idee, maar heeft niets te maken met een professionele huisstijl. Het belangrijkste hierbij is een herkenbaar bedrijfsimago. Een logo is één onderdeel, maar het gaat ook om de juiste positionering van het logo, het lettertype bij schriftelijke communicatie, het papiersoort, de afwerking, de kleur, etc. etc. De goodiebag op de beurs moet precies dezelfde uitstraling hebben als de informatiemap en de bijbehorende pen. Een huisstijlboek met kleurcodes, fonts, etc., is een musthave.

“Er zijn drie antwoorden op een ontwerp: ja, nee en WOW! Wow is degene om naar te streven.” - Milton Glaser

Visitekaartjes

Een goed netwerk is voor ondernemers van groot belang. Het visitekaartje blijft het communicatiemiddel bij uitstek om iemand snel jouw bedrijfsgegevens in de hand te drukken en op die manier promotie voor je diensten of producten te maken. Net als bij een folder of flyer geldt ook hier dat de eerste indruk telt. Daarom is het geen overbodige luxe je visitekaartje te laten ontwerpen door een specialist, door iemand die precies weet wat telt. Deze investering verdient zich dan ook dubbel en dik terug.

 

Facebook banner

De Facebook banner en de achtergrond op Twitter moeten ervoor zorgen dat je klanten trekt. Een overzichtelijke, statische banner kan net zo effectief zijn als een versie met bewegende beelden. Door de relatief lage kosten voor deze grafische bedrijfsvoorstelling is het aan te raden dit werk uit te besteden aan onze specialisten of geen banner te gebruiken. Dat is beter dan te kiezen voor een banner die je neefje op de basisschool in elkaar heeft geknutseld, want daarmee stoot je in de regel bezoekers af.

 

Reclame

Promotiemateriaal komt pas tot zijn recht als het ook professioneel is vormgegeven. Met de passende middelen roep je verlangens op bij potentiële klanten en trek je op je website geïnteresseerde bezoekers. De juiste reclame ontwerpen, daar gaat het uiteindelijk om. Het woord reclame stamt niet toevallig van het Franse réclamer wat o.a. ‘verlangen oproepen’ betekent. Bij 2apps staan wij je graag met raad en daad bij om je bedrijf de aandacht te geven die het verdient.

Meer info over het laten ontwerpen van jouw visie? Neem dan contact met ons op!


Vul het formulier hieronder in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.


Prijzen staan onder aan deze pagina